آ
-
آقابابایی، راضیه
پیش بینی توسعه حرفهای معلمان بر اساس سبک رهبری دانشمحور ادراکشده: نقش واسطهای تسهیم دانش و کار تیمی (مورد مطالعه: معلمان شهر کاشان) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 103-118]
ا
-
ابراهیم زاده دستجردی، رضا
طراحی الگوی مدیریت رفتارهای انحرافی در محیط کار در دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 185-206]
-
ابوالقاسمی، محمود
شناسایی شایستگی های رهبران آینده در نظام آموزش عالی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]
-
احمدی، حسن
بررسی تأثیر غرور سازمانی بر تعهد عاطفی با نقش میانجی سازگاری شغلی و تعدیلگری وجدان کاری در بین معلمان ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 37-55]
-
احمدآبادی، الناز
ارائه مدل علی هوش سازمانی و مدیریت کلاس : نقش واسطه ای ذهنیت فلسفی و خودکارآمدی در بین معلمان شهر فیروزآباد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 147-161]
-
ادیب، یوسف
طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی کارآموزی رشته های فنی- مهندسی دانشگاهی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 59-78]
-
استبرقی، مهدیه
بررسی رابطه جو مدرسه و تعادل کار و زندگی معلمان آموزش ابتدایی با میانجیگری نقش استرس شغلی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 146-158]
-
اکبری، احمد
مولفه های الگوی آموزش مجازی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مدیریت دانش [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 41-58]
-
اکبری، پیمان
تبیبن مدلی ساختاری از پیشبینیکنندههای مصلحت اندیشی کارکنان [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 198-216]
-
اکبری، پیمان
اثرگذاری رهبری مبتنی بر چشمانداز بر رفتار خلاقانه کارکنان با توجه به نقش اینرسی سازمانی و رفتارهای فرانقشی کارکنان دانشگاه [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 17-32]
-
اکبری، تقی
بازنمایی تجارب زیسته اساتید دانشگاه از چالشهای آموزش مجازی در دوره کرونا [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-22]
-
ایمان زاده، علی
طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی کارآموزی رشته های فنی- مهندسی دانشگاهی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 59-78]
-
امیدوار، سمیرا
نقش خود کارآمدی مدیران در یادگیری حرفهای و اجتماعات یادگیری معلمان شهرستان چناران : نقش میانجی رهبری آموزشی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 176-197]
-
امیری، زینب
نقش میانجی نیازهای اساسی روانشناختی در تاثیرگذاری رهبری تحول گرا بر رفتار کاری نوآورانه ( مورد مطالعه: دانشگاه اصفهان) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 136-149]
-
انصاری زاده، فهیمه
عناصر یادگیری مشارکتی و نقش آنها در پرورش مهارتهای رهبری دانشآموزان دوره ابتدایی: یک مطالعه چند روشی با استفاده از فراترکیب و گروه کانونی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-16]
ب
-
باقری، رامین
بررسی تاثیر رهبری اخلاقی بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان و قصد ترک شغل با نقش میانجی انگیزه درونی (مورد مطالعه: مدیران دانشگاهی در استان گلستان) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 93-115]
-
بقایی، حسین
بررسی نقش سیرت نیکوی مدیران در پیش بینی تعهد سازمانی و اخلاق حرفهای [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 132-141]
-
بهرامی، محسن
بررسی و ارزیابی دانشگاه به عنوان یک سازمان یادگیرنده (مطالعه موردی: کارمندان دانشگاه اردکان) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 70-87]
-
بهرنگی، محمد رضا
طراحی الگوی مدیریت آموزش و یادگیری توانمندساز کارکنان [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 19-36]
پ
-
پاکدوست، نسرین
بررسی نقش سیرت نیکوی مدیران در پیش بینی تعهد سازمانی و اخلاق حرفهای [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 132-141]
-
پروین، احسان
بازنمایی تجارب زیسته اساتید دانشگاه از چالشهای آموزش مجازی در دوره کرونا [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-22]
-
پورفرج، بهزاد
طراحی مدل پسایندهای شایستگی مدیران بر مبنای هوش هیجانی:رویکرد فراترکیب [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 196-213]
ت
-
تره باری، حافظ
تبیین پدیدارنگارانهی اثرات و پیامدهای سبک رهبری منفی و تخریبی در مدیران دانشگاه فرهنگیان(براساس مدل اینارسن) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 162-180]
-
تقی زاده، حامد
بررسی نقش میانجی سایش اجتماعی در رابطه بین رهبری زهرآگین و بی تفاوتی سازمانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 97-114]
ج
-
جباری اصل، صمد
طراحی مدل پسایندهای شایستگی مدیران بر مبنای هوش هیجانی:رویکرد فراترکیب [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 196-213]
-
جریحی، عبدالرحمان
تحلیلی بر وضعیت موجود آموزش در مدارس روستایی و ارائه راهکارهایی با تمرکز بر تقویت پیوند مدرسه با اجتماع محلی(بازاندیشی نسبت مدرسه با اجتماع) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 116-130]
-
جعفری، مهدی
شناسایی و ارائه الگوی شایستگی های حرفه ای راهبر آموزشی و تربیتی مدارس [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 69-84]
-
جلوه، سجاد
بررسی نقش میانجی سایش اجتماعی در رابطه بین رهبری زهرآگین و بی تفاوتی سازمانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 97-114]
چ
-
چراغی، منصوره
بررسی نقش خودکارآمدی فردی، انتقال دانش و کیفیت زندگی کاری در توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 172-184]
ح
-
حجازی، اسد
شناسایی و ارائه الگوی شایستگی های حرفه ای راهبر آموزشی و تربیتی مدارس [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 69-84]
-
حسامی، حسین
طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی کارآموزی رشته های فنی- مهندسی دانشگاهی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 59-78]
-
حسینی، ابوالحسن
چارچوب مفهومی آموزش مبتنی بر شایستگی با رویکرد فراترکیب [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 165-186]
-
حسینی، سید مرتضی
اثرگذاری رهبری مبتنی بر چشمانداز بر رفتار خلاقانه کارکنان با توجه به نقش اینرسی سازمانی و رفتارهای فرانقشی کارکنان دانشگاه [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 17-32]
-
حسن زاده ثمرین، تورج
طراحی مدل پسایندهای شایستگی مدیران بر مبنای هوش هیجانی:رویکرد فراترکیب [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 196-213]
خ
-
خاکپور، عباس
بازنمایی تجارب زیسته اساتید دانشگاه از چالشهای آموزش مجازی در دوره کرونا [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-22]
-
خدمتی، حسن
طراحی الگوی مدیریت آموزش و یادگیری توانمندساز کارکنان [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 19-36]
د
-
دارابی، مجید
واکاوی پیامدهای استقرار مدیریت موفق در مدارس شهر تهران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 41-57]
-
دیالمه، نیکو
مرور سیستماتیک نقش رهبری آموزشی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان: یک مطالعه فراترکیب [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 187-214]
-
دهقانی زاده، مرضیه
اثرگذاری رهبری مبتنی بر چشمانداز بر رفتار خلاقانه کارکنان با توجه به نقش اینرسی سازمانی و رفتارهای فرانقشی کارکنان دانشگاه [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 17-32]
ر
-
رجائی الموسوی، سید مسیح
شناسایی الگوهای ذهنی دانشجویان در به کارگیری تاکتیک های مدیریت تصویرسازی به روش کیو [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 115-131]
-
رجبی فرجاد، حاجیه
تاثیر رهبری توزیع شده بر رضایت شغلی معلمان با نقش میانجی خودکارآمدی معلمان مدارس دخترانه اسلامشهر [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 79-96]
-
رحیمی، حمید
تأثیر شایستگی های مدیران دانشگاهی بر مزیت رقابتی و استقلال سازمانی دانشگاه ها [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 155-172]
-
رحیمی، حمید
مدلسازی رابطه بین ادراک معلمان از سبک رهبری همافزا و عملکرد نوآورانه: نقش واسطهای خودکارآمدی شغلی و استقلال شغلی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 131-146]
-
رسول زاده، بهزاد
فراتحلیل متغیرهای مرتبط با موفقیت دانش آموزان ایرانی در مطالعات بین المللی آزمون تیمز [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 58-69]
-
رشیدپور، علی
طراحی الگوی شایستگی های فرهنگی مدیران آموزش عالی ایران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 123-145]
-
رنجدوست، شهرام
اعتبارسنجی مدل سنجش مدیریت آموزش های ضمن خدمت کارکنان در دانشگاه ها [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 142-154]
ز
-
زیرک، مهدی
مولفه های الگوی آموزش مجازی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مدیریت دانش [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 41-58]
-
زین آبادی، حسن رضا
بررسی مقایسهای میزان همگرایی دانشگاههای جامع ایرانی با الگوی شایستگی اعضای هیأت علمی دانشگاه کلاس جهانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-40]
-
زنگویی، اسدالله
مولفه های الگوی آموزش مجازی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مدیریت دانش [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 41-58]
س
-
سبک رو، مهدی
شناسایی الگوهای ذهنی دانشجویان در به کارگیری تاکتیک های مدیریت تصویرسازی به روش کیو [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 115-131]
-
سرعتی، ناصر
تجربه زیسته معلمان از اثربخشی آموزش تربیت بدنی در طول بیماری کووید 19 [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 88-105]
-
سعیدا اردکانی، سعید
شناسایی الگوهای ذهنی دانشجویان در به کارگیری تاکتیک های مدیریت تصویرسازی به روش کیو [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 115-131]
-
سعیدیان خوراسگانی، نرگس
طراحی الگوی شایستگی های فرهنگی مدیران آموزش عالی ایران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 123-145]
-
سورانی یانچشمه، رضا
طراحی الگوی مدیریت آموزش و یادگیری توانمندساز کارکنان [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 19-36]
ش
-
شارعی، ایسان
شناسایی عوامل مؤثر در استفادهی بیمارگونه دانشآموزان از فضای مجازی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
-
شاکری، محسن
بررسی رابطه جو مدرسه و تعادل کار و زندگی معلمان آموزش ابتدایی با میانجیگری نقش استرس شغلی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 146-158]
-
شیخی، احمدرضا
بررسی تاثیر عدالت سازمانی و قابلیت مشاهدهپذیری وظایف بر ادراک معلمان از طفرهروی اجتماعی همکاران [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 119-135]
-
شیخی، لیلی
بررسی تاثیر عدالت سازمانی و قابلیت مشاهدهپذیری وظایف بر ادراک معلمان از طفرهروی اجتماعی همکاران [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 119-135]
-
شعبانی، محدثه
مرور سیستماتیک نقش رهبری آموزشی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان: یک مطالعه فراترکیب [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 187-214]
-
شفیعی، فاطمه صغری
مرور سیستماتیک نقش رهبری آموزشی در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان: یک مطالعه فراترکیب [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 187-214]
-
شمس، غلامرضا
شناسایی شایستگی های رهبران آینده در نظام آموزش عالی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]
-
شهیری، مهدیه
مدلسازی رابطه بین ادراک معلمان از سبک رهبری همافزا و عملکرد نوآورانه: نقش واسطهای خودکارآمدی شغلی و استقلال شغلی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 131-146]
ص
-
صادقی، اباذر
مولفه های الگوی آموزش مجازی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مدیریت دانش [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 41-58]
-
صادقی، مهرداد
طراحی الگوی مدیریت رفتارهای انحرافی در محیط کار در دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 185-206]
-
صادقی آرانی، زهرا
توسعهی الگوی فرایندی پیشرانها و پیامدهای تجاریسازی آموزش عالی: رویکرد نظریه دادهبنیاد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 56-72]
-
صیف، محمدحسن
ارائه مدل علی هوش سازمانی و مدیریت کلاس : نقش واسطه ای ذهنیت فلسفی و خودکارآمدی در بین معلمان شهر فیروزآباد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 147-161]
ط
-
طالبی، سعید
ارائه مدل علی هوش سازمانی و مدیریت کلاس : نقش واسطه ای ذهنیت فلسفی و خودکارآمدی در بین معلمان شهر فیروزآباد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 147-161]
ع
-
عابدی کوشکی، سارا
واکاوی پیامدهای استقرار مدیریت موفق در مدارس شهر تهران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 41-57]
-
عباسی، حمیده
بررسی نقش میانجی سایش اجتماعی در رابطه بین رهبری زهرآگین و بی تفاوتی سازمانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 97-114]
-
عباسی، محمد
رابطه علّی سبک رهبری اصیل، فرهنگ مدرسه و شخصیت پویا با اشتیاق شغلی معلمان: نقش میانجی قرارداد روانشناختی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 51-68]
-
عبدالهی، بیژن
بررسی مقایسهای میزان همگرایی دانشگاههای جامع ایرانی با الگوی شایستگی اعضای هیأت علمی دانشگاه کلاس جهانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-40]
-
عزیزی، مهدی
شناسایی شایستگی های رهبران آینده در نظام آموزش عالی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]
-
عسگری، علی
آسیبشناسی برنامۀ آموزشی مقطع کارشناسی پیوسته مهندسی معماری از زاویه دید نیاز و اشتغال حرفهای [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 181-195]
-
عظیمی، محمد
بررسی نقش خودکارآمدی فردی، انتقال دانش و کیفیت زندگی کاری در توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 172-184]
-
علیخانی، ابوالفضل
بررسی رابطه جو مدرسه و تعادل کار و زندگی معلمان آموزش ابتدایی با میانجیگری نقش استرس شغلی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 146-158]
-
علیزاده قیلو، رقیه
اعتبارسنجی مدل سنجش مدیریت آموزش های ضمن خدمت کارکنان در دانشگاه ها [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 142-154]
غ
-
غفوری، زهرا
چارچوب مفهومی آموزش مبتنی بر شایستگی با رویکرد فراترکیب [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 165-186]
ف
-
فاطری، صدیقه
تأثیر شایستگی های مدیران دانشگاهی بر مزیت رقابتی و استقلال سازمانی دانشگاه ها [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 155-172]
-
فتحی چگنی، فریبا
رابطه علّی سبک رهبری اصیل، فرهنگ مدرسه و شخصیت پویا با اشتیاق شغلی معلمان: نقش میانجی قرارداد روانشناختی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 51-68]
-
فرخی، مجتبی
نقش میانجی نیازهای اساسی روانشناختی در تاثیرگذاری رهبری تحول گرا بر رفتار کاری نوآورانه ( مورد مطالعه: دانشگاه اصفهان) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 136-149]
-
فرزانه، محمد
بررسی مقایسهای میزان همگرایی دانشگاههای جامع ایرانی با الگوی شایستگی اعضای هیأت علمی دانشگاه کلاس جهانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-40]
-
فضلاللهی قمشی، سیف اله
عناصر یادگیری مشارکتی و نقش آنها در پرورش مهارتهای رهبری دانشآموزان دوره ابتدایی: یک مطالعه چند روشی با استفاده از فراترکیب و گروه کانونی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-16]
ق
-
قاسمی، شبنم
بررسی تأثیر غرور سازمانی بر تعهد عاطفی با نقش میانجی سازگاری شغلی و تعدیلگری وجدان کاری در بین معلمان ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 37-55]
-
قاسم زاده، ابوالفضل
نقش خود کارآمدی مدیران در یادگیری حرفهای و اجتماعات یادگیری معلمان شهرستان چناران : نقش میانجی رهبری آموزشی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 176-197]
-
قائدامینی هارونی، عباس
طراحی الگوی مدیریت رفتارهای انحرافی در محیط کار در دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از رویکرد آمیخته اکتشافی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 185-206]
-
قدم پور، عزت اله
رابطه علّی سبک رهبری اصیل، فرهنگ مدرسه و شخصیت پویا با اشتیاق شغلی معلمان: نقش میانجی قرارداد روانشناختی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 51-68]
-
قراچلو، سمیه
تاثیر رهبری توزیع شده بر رضایت شغلی معلمان با نقش میانجی خودکارآمدی معلمان مدارس دخترانه اسلامشهر [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 79-96]
-
قلاوندی، حسن
بررسی اثر آوای سازمانی بر مسئولیت پذیری اجتماعی با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 150-164]
-
قمری، وحیدرضا
طراحی الگوی شایستگی های فرهنگی مدیران آموزش عالی ایران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 123-145]
-
قنبری، سیروس
نقش رهبری توانمندساز مدیران مدارس در توسعه حرفهای معلمان با میانجیگری یادگیری سازمانی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 23-40]
ک
-
کاظمی، سلیم
نقش خود کارآمدی مدیران در یادگیری حرفهای و اجتماعات یادگیری معلمان شهرستان چناران : نقش میانجی رهبری آموزشی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 176-197]
-
کرامتی، محمدرضا
عناصر یادگیری مشارکتی و نقش آنها در پرورش مهارتهای رهبری دانشآموزان دوره ابتدایی: یک مطالعه چند روشی با استفاده از فراترکیب و گروه کانونی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-16]
-
کردلو، حسین
تجربه زیسته معلمان از اثربخشی آموزش تربیت بدنی در طول بیماری کووید 19 [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 88-105]
گ
-
گلشن، امین
بررسی نقش خودکارآمدی فردی، انتقال دانش و کیفیت زندگی کاری در توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 172-184]
م
-
محرم زاده، مهرداد
تجربه زیسته معلمان از اثربخشی آموزش تربیت بدنی در طول بیماری کووید 19 [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 88-105]
-
محمدی، پروانه
نقش رهبری توانمندساز مدیران مدارس در توسعه حرفهای معلمان با میانجیگری یادگیری سازمانی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 23-40]
-
محمدی، حامد
چارچوب مفهومی آموزش مبتنی بر شایستگی با رویکرد فراترکیب [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 165-186]
-
محمدی، راضیه
طراحی و اعتبارسنجی الگوی مدیریت آموزش مجازی در مراکز دانشگاهی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 106-122]
-
محمودی، فیروز
طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی کارآموزی رشته های فنی- مهندسی دانشگاهی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 59-78]
-
میرزایی، داود
نقش واسطهای الهام در رابطه آموزش کارآفرینی (برنامه درسی و فوقبرنامه) و ذهنیت کارآفرینانه دانشجویان [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 33-50]
-
میرزایی گنجگاه، علی
بررسی نقش اخلاق حرفهای مدیران و تکیهگاههای شغلی بر فلات محتوایی شغلی کارکنان با میانجیگری توانمندسازی روانشناختی کارکنان دانشگاه [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 73-92]
-
مسلمی دولت آباد، حمیده
واکاوی فرهنگ کیفیت در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان براساس نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 1-18]
-
معینی کیا، مهدی
بررسی نقش اخلاق حرفهای مدیران و تکیهگاههای شغلی بر فلات محتوایی شغلی کارکنان با میانجیگری توانمندسازی روانشناختی کارکنان دانشگاه [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 73-92]
-
معینی کیا، مهدی
شناسایی عوامل مؤثر در استفادهی بیمارگونه دانشآموزان از فضای مجازی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
-
مقتدایی، لیلا
بررسی تاثیر عدالت سازمانی و قابلیت مشاهدهپذیری وظایف بر ادراک معلمان از طفرهروی اجتماعی همکاران [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 119-135]
-
منصوری، پروانه
تبیبن مدلی ساختاری از پیشبینیکنندههای مصلحت اندیشی کارکنان [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 198-216]
-
منصوری، هاجر
توسعهی الگوی فرایندی پیشرانها و پیامدهای تجاریسازی آموزش عالی: رویکرد نظریه دادهبنیاد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 56-72]
-
مهدیون، روح اله
واکاوی فرهنگ کیفیت در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان براساس نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 1-18]
-
مهرآور گیگلو، شهرام
بازنمایی تجارب زیسته اساتید دانشگاه از چالشهای آموزش مجازی در دوره کرونا [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-22]
-
موبد، میترا
بررسی و ارزیابی دانشگاه به عنوان یک سازمان یادگیرنده (مطالعه موردی: کارمندان دانشگاه اردکان) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 70-87]
ن
-
نادی زاده اردکانی، علی
بررسی و ارزیابی دانشگاه به عنوان یک سازمان یادگیرنده (مطالعه موردی: کارمندان دانشگاه اردکان) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 70-87]
-
نیازی، عیسی
بررسی تاثیر رهبری اخلاقی بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان و قصد ترک شغل با نقش میانجی انگیزه درونی (مورد مطالعه: مدیران دانشگاهی در استان گلستان) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 93-115]
-
ناستی زایی، ناصر
اثر رهبری تأملی بر اثربخشی مدرسه با نقشهای میانجی گرایش به یادگیری مادامالعمر و خوشبینی تحصیلی معلمان [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 159-175]
-
نصرتی، کمال
بررسی تأثیر غرور سازمانی بر تعهد عاطفی با نقش میانجی سازگاری شغلی و تعدیلگری وجدان کاری در بین معلمان ابتدایی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 37-55]
-
نصرتی هشی، کمال
بررسی نقش خودکارآمدی فردی، انتقال دانش و کیفیت زندگی کاری در توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 172-184]
-
نقی زاده باقی، عباس
تجربه زیسته معلمان از اثربخشی آموزش تربیت بدنی در طول بیماری کووید 19 [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 88-105]
-
نگهداری، سمیه
ارائه مدل علی هوش سازمانی و مدیریت کلاس : نقش واسطه ای ذهنیت فلسفی و خودکارآمدی در بین معلمان شهر فیروزآباد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 147-161]
-
نوبخت، محسن
بررسی نقش خودکارآمدی فردی، انتقال دانش و کیفیت زندگی کاری در توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 172-184]
-
نوری زارآبادی، مظفر
بررسی اثر آوای سازمانی بر مسئولیت پذیری اجتماعی با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمانی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 150-164]
-
نوه ابراهیم، عبدالرحیم
بررسی مقایسهای میزان همگرایی دانشگاههای جامع ایرانی با الگوی شایستگی اعضای هیأت علمی دانشگاه کلاس جهانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-40]
ه
-
هاشمی نیا، سعید
اثر رهبری تأملی بر اثربخشی مدرسه با نقشهای میانجی گرایش به یادگیری مادامالعمر و خوشبینی تحصیلی معلمان [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 159-175]
-
هویدا، رضا
بررسی تاثیر عدالت سازمانی و قابلیت مشاهدهپذیری وظایف بر ادراک معلمان از طفرهروی اجتماعی همکاران [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 119-135]
ی
-
یاریقلی، بهبود
واکاوی فرهنگ کیفیت در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان براساس نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 1-18]
-
یازرلو، حسن قلی
بررسی تاثیر رهبری اخلاقی بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان و قصد ترک شغل با نقش میانجی انگیزه درونی (مورد مطالعه: مدیران دانشگاهی در استان گلستان) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 93-115]
-
یزدخواستی، علی
توسعهی الگوی فرایندی پیشرانها و پیامدهای تجاریسازی آموزش عالی: رویکرد نظریه دادهبنیاد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 56-72]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد